ورود |عضويت
جمعه 27 مهر ماه 1397

مراحل ثبت نامه وارده

1-هدف:

انجام نامه نگاری

2-مدت زمان انجام کار:
از زمان دریافت به مدت پنج دقیقه

3-متصدی مربوطه:
خانم طباطبایی

4-شرح:

نامه ها از ادارات دیگر به دو صورت برای مدیریت ارسال می گردند:

1-به صورت دستی: توسط ارباب رجوع و یا برنده نامه اداره مبدا

2-از طریق شبکه دولت و بستر شبکه های کامپیوتری

نامه هایی که به صورت 1 وارد می شوند باید مراحل زیر را بگذرانند:

1-در بدو ورود می بایست به به مدیر و یا جانشین وی مراجعه گردد.

2-زیر نامه توسط مدیر جهت واحد مربوطه دستور بررسی داده می شود

3-نامه به دبیرخانه ارجاع و در آنجا در سیستم کامپیوتری اتوماسیون اداری ثبت می گردد.

4-نامه از طریق شبکه کامپیوتری اتوماسیون اداری برای واحد مربوطه ارسال گشته و به ارباب رجوع جهت مراجعه به آن واحد اطلاع داده می شود.

نامه هایی که به صورت دوم وارد می شوند:

صندوق دریافتی شبکه دولت اداره به صورت روزانه و لحظه به لحظه توسط پرسنل دبیرخانه چک می گردد. در صورت وجود نامه:

1-در صورت وجود نامه، دریافت و در سیستم کامپیوتری اتوماسیون اداری ثبت می گردد .

2-نامه از طریق اتوماسیون به مدیر و نیز واحد مربوطه ارجاع می گردد.

3-ارباب رجوع می تواند به واحد مربوطه مراجعه و نسبت به پیگیری نامه خود اقدام نماید.

 

 

 

 

  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 1
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 1

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 808603
Visitors بازديد هاي امروز: 9
Visitors بازديد هاي ديروز: 189

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1397/07/27 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نطنز
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا