ورود |عضويت
سه شنبه 20 آذر ماه 1397

مراحل ثبت نامه صادره

 

1-هدف:

انجام نامه نگاری

2-مدت زمان انجام کار:

از زمان پایان ایجاد نامه توسط مسئول مربوطه به مدت پنج دقیقه

3-متصدی مربوطه:

خانم طباطبایی

4-شرح:

با توجه به وظایف مدیریت جهاد کشاورزی، روزانه ارباب رجوعان جهت رفع مشکلات و تقاضاهای خود به این مدیریت مراجعه می نمایند و در بسیاری از موارد نیاز به نامه نگاری می باشد. مراحل دریافت نامه از مدیریت برای اداره و یا مراکز دیگر به صورت زیر می باشد:

1-ارباب رجوع به فسمت مورد نظر مراجعه می نماید.

2-نامه شخص توسط پرسنل آن قسمت تهبه شده و در اتوماسیون اداری تایپ و آماده می گردد.

3-نامه توسط اتوماسیون اداری و از طریق کامپیوتر برای مدیر و یا جانشین وی ارسال می گردد.

4-به ارباب رجوع اطلاع داده می شود تا جهت امضا نامه به مدیر و یا شخص جانشین وی مراجعه نماید.

5-ارباب رجوع به مدیر مراجعه و نامه توسط مدیر در کارتابل تایید و امضا میگردد.

6-ارباب رجوع به دبیرخانه (اتاق 4) مراجعه  می نماید

7-با توجه به مکانیزه بودن روند نامه نگاری در حال حاضر، نامه از طریق کامپیوتر و شبکه دولت برای اداره مقصد ارسال گردیده و شماره ارسال به ارباب رجوع ارائه می گردد. درصورت فراهم نبودن این امکان نامه پرینت شده و به ارباب رجوع ارا ئه می گردد.

 

 

 

  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 40
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 40

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 828331
Visitors بازديد هاي امروز: 419
Visitors بازديد هاي ديروز: 445

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1397/09/20 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نطنز
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا