مراحل ثبت نامه صادره
1-هدف:
انجام نامه نگاری
2-مدت زمان انجام کار:
از زمان پایان ایجاد نامه توسط مسئول مربوطه به مدت پنج دقیقه
3-متصدی مربوطه:
آقای ترکیان
4-شرح:
با توجه به وظایف مدیریت جهاد کشاورزی، روزانه ارباب رجوعان جهت رفع مشکلات و تقاضاهای خود به این مدیریت مراجعه می نمایند و در بسیاری از موارد نیاز به نامه نگاری می باشد. مراحل دریافت نامه از مدیریت برای اداره و یا مراکز دیگر به صورت زیر می باشد:
1-ارباب رجوع به فسمت مورد نظر مراجعه می نماید.
2-نامه شخص توسط پرسنل آن قسمت تهبه شده و در اتوماسیون اداری تایپ و آماده می گردد.
3-نامه توسط اتوماسیون اداری و از طریق کامپیوتر برای مدیر و یا جانشین وی ارسال می گردد.
4-به ارباب رجوع اطلاع داده می شود تا جهت امضا نامه به مدیر و یا شخص جانشین وی مراجعه نماید.
5-ارباب رجوع به مدیر مراجعه و نامه توسط مدیر در کارتابل تایید و امضا میگردد.
6-ارباب رجوع به دبیرخانه (اتاق 4) مراجعه می نماید
7-با توجه به مکانیزه بودن روند نامه نگاری در حال حاضر، نامه از طریق کامپیوتر و شبکه دولت برای اداره مقصد ارسال گردیده و شماره ارسال به ارباب رجوع ارائه می گردد. درصورت فراهم نبودن این امکان نامه پرینت شده و به ارباب رجوع ارا ئه می گردد.
|